پرتو بلاگ

زمان انتشار رتبه علمی داوطلبان آزمون ارشد

زمان انتشار رتبه علمی داوطلبان آزمون ارشد

به گزارش پرتوبلاگ کارنامه نتایج نهایی آزمون حاوی رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوطه، در روز سه شنبه ۴ آبان روی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http: //www.sanjesh.org/ منتشر گردید.
با بیان نتایج نهایی، مجموعا به طور کلی ۱۳۰ هزار و ۸۲۷ نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم پذیرفته شدند که ۶۱ هزار و ۹۴۴ نفر زن و ۶۸ هزار و ۸۸۳ نفر آنها مرد بودند.
کارنامه نتایج نهائی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ حاوی رتبه متقاضی و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته های انتخابی و در سهمیه مربوطه، در روز سه شنبه ۴ آبان برروی سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.
به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها، متقاضیان درصورت داشتن هرگونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه آزمون می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۱ آبان به سامانه پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https: //request.sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خویش را ثبت نمایند.
بعد از انتشار کارنامه نتایج نهایی آزمون، داوطلبانی که در انتخاب رشته های خود مدعی اشتباه بوده و متقاضی هستند به اولویت انتخابی بعدی که در آن نمره لازم را کسب کرده اند، معرفی شوند؛ لازم است اطلاعیه" اشتباه در انتخاب رشته" انتشار یافته در روز سه شنبه ۲۷ مهر در درگاه سازمان سنجش را مطالعه نموده و درخواست های خویش را منحصراً از راه آدرس https: //request.sanjesh.org و حداکثر تا تاریخ۱۱ آبان به سازمان سنجش ارسال کنند.
نتیجه بررسی تا تاریخ ۳۰ آبان به صورت پیامک به متقاضیان ارسال می شود.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، تعداد ۶۳۶ هزار و ۵۹۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۳۴ هزار و ۶ نفر زن و مابقی مرد بودند.




منبع:

1400/07/29
22:27:22
5.0 / 5
582
تگهای خبر: اینترنت , دانشگاه , سازمان , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog