پرتو بلاگ

موافقت با پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی برای بهمن ماه

موافقت با پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی برای بهمن ماه

شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو برای بهمن ماه 1400 مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی بصورت مستقل موافقت نمود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، در یکصد و پنجاهمین جلسه کمیته تخصصی علمی کاربردی شورای گسترش آموزش عالی انجام شد و در این نشست مطابق دستور گزارش تطبیقی از پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی مهرماه ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شامل مقایسه جذب دانشجو در مهرماه ۱۴۰۰ در چهار گروه آموزشی، وضعیت جذب دانشجو پذیرفته شده در مهرماه ۱۴۰۰ به جمعیت استان، بررسی وضعیت تعداد رشته محل های مصوب چهار حوزه در کشور ارائه شد.
بر طبق این گزارش در مهرماه ۱۳۹۹ میزان پذیرش دانشجو در ۵۱۸۷ کد رشته محل تعداد ۱۰۶۱۵۹ نفر بوده و در مهرماه ۱۴۰۰ در ۵۱۵۴ کد رشته محل، میزان پذیرش دانشجو ۱۰۵۱۹۱ نفر بوده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی، در این نشست پذیرش دانشجو برای بهمن ماه ۱۴۰۰ مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت دانشگاه بصورت پذیرش مستقل مورد موافقت قرار گرفت.
همین طور درخواست ۶ متقاضی جدید برای ایجاد مرکز آموزش علمی کاربردی طرح و مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در این نشست گزارش تهیه و تدوین طرح آمایش آموزش عالی برای ۶ استان که به پایان رسیده است، ارائه و قرار شد بعد از ارجاع طرح آمایش هر استان به کارگروه ذیربط، نتیجه آن در دستور کمیته تخصصی قرار گیرد.
در آخر این جلسه نیز درباب پاره ای از مسائل جاری دفتر گسترش آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی بررسی و تصمیم گیری شد.



1400/08/01
21:19:02
5.0 / 5
510
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
پرتو بلاگ Parto Blog