پرتو بلاگ

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون ارشد دانشگاه خواجه نصیر

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون ارشد دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش پرتوبلاگ دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، جزئیات و شرایط ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام نمود.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، در این راستا، ثبت نام از پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد. در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته­ شدگان با رفتن به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خویش را تکمیل کرده و مدارک لازم برای ثبت نام را بارگذاری و در انتها گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ کنند.
در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالین طوسی انجام می شود و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا ۳۰آبان ماه ۱۴۰۰ در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. مرحله رجوع حضوری(مرحله سوم) دانشجویان هم با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت­ نامی و کنترل نهایی مدارک به دانشکده محل تحصیل رجوع کنند. (زمان رجوع حضوری بعد از عادی شدن شرایط بحران بیماری کرونا اعلام خواهد شد).
ثبت نام الکترونیکی این دانشجویان از امروز سه شنبه مورخ ۱۱ آبان ماه شروع شده و تا آخر فردا ۱۲ آبان ماه ادامه خواهد یافت.
مدارک لازم برای ثبت نام که باید به صورت اصل مدرک بارگذاری شود، شامل عکس، کارت ملی(پشت و رو)، شناسنامه (تمام صفحات)، مدرک فارغ ­التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل (در صورت عرضه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)، فرم مخصوص معدل دانشجویان سال آخر کارشناسی، فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر کارشناسی و گواهی فراغت از تحصیل کاردانی با قید معدل کل برای فارغ ­التحصیلان کارشناسی ناپیوسته است.
پذیرفته­ شدگان لازم است بعد از انجام ثبت­ نام الکترونیکی(اینترنتی) روز شنبه ۱۵ آبان ماه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
بنا بر تاکید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، بمحض عادی شدن شرایط و با بیان مدیریت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، دانشجویان موظفند با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده و گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشکده مربوطه رجوع کنند.




منبع:

1400/08/12
23:48:31
5.0 / 5
541
تگهای خبر: اطلاعات , الكترونیك , اینترنت , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog