پرتو بلاگ
رئیس دانشگاه جامع علمی كاربردی لرستان:

برای برگزاری کلاس ها تابع مقررات وزارت بهداشت در وضعیت کرونا هستیم

برای برگزاری کلاس ها تابع مقررات وزارت بهداشت در وضعیت کرونا هستیم

به گزارش پرتوبلاگ لرستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان اظهار داشت: برای برگزاری کلاس ها تابع مقررات وزارت بهداشت در وضعیت کرونا هستیم.


دکتر ایرج نیک پی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: از آنجا که دانشگاه جامع علمی کاربردی و مراکز تابع از زیرمجموعه های نظام آموزش عالی مهارتی کشور محسوب می شوند ۷۰ درصد کلاس های این دانشگاه بصورت عملی برگزار می گردند.
وی افزود: چون دانشجویان این مراکز بیشتر بومی هستند وزارت در نظر گرفت باتوجه به رعایت پروتکلهای بهداشتی دانشجویان بصورت حضوری سرکلاس باشند.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با اعلان اینکه امروز برای بازگشایی کلاس ها به مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان آمدیم، اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربری لرستان در مجموع ۱۶ مرکز فعال با ۷۰۰۰ دانشجو در استان دارد که در این مراکز مشغول فعالیت هستند.
نیک پی با اعلان اینکه در مهرماه امسال ۳۳۰۰ دانشجو را جذب کردیم، بیان کرد: امیدواریم اهتمام و تلاش این دانشجویان بتواند موفقیت هایی را برای توسعه استان به همراه داشته باشد.
وی افزود: از مسئولین شهرستان های استان در امتداد برگزاری این کلاس ها بصورت حضوری همکاری لازم را با دانشگاه جامع علمی کاربری لرستان داشته باشند کمااینکه قبلا هم این مساعدت وجود داشته است.
رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان اظهار داشت: تابع مقررات ستاد کرونا و وزارت بهداشت در وضعیت کرونا هستیم.
نیک پی اضافه کرد: مقرر است دانشجویان بصورت حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی در کلاس ها حضور یابند.
وی بیان کرد: در اوج کرونا کلاس های عملی با رعایت سقف کلاس ها انجام شد و زین پس کلاس هایی که حجم بالایی داشته باشند بصورت ترکیبی (حضوری و غیر حضوری) برگزار می گردد.




منبع:

1400/08/17
10:37:18
5.0 / 5
470
تگهای خبر: دانشگاه
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog