پرتو بلاگ
نماینده ولی فقیه در استان مركزی:

جمهوری اسلامی ظرفیت تبدیل شدن به مرجعیت علمی دنیا را دارد

جمهوری اسلامی ظرفیت تبدیل شدن به مرجعیت علمی دنیا را دارد

به گزارش پرتوبلاگ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به مدد توانمندی های تحقیقاتی و پژوهشی بومی، ظرفیت تبدیل شدن به مرجعیت علمی دنیا را داراست.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با گرامیداشت هفته بسیج اظهار نمود: امام راحل با آینده نگری این شجره طیبه را پایه گذاری کردند و ملت ایران بسیجی و قدردان بسیج و پایبند به اصول بسیجی است.
وی افزود: اگر در طول انقلاب می خواستیم با ارتش کلاسیک کارها و مشکلات را سامان دهیم اساسا درصد موفقیت کمتری داشتیم. ولی با تزریق روحیه بسیجی به نیروهای مسلح سبب شد تا کارها با سرعت به مراتب بیشتری پیش برود.
خطیب جمعه اراک خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج در طول چند دهه اخیر با حمایت امام و رهبری گسترش یافت و امروزه به کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، لبنان و یمن سرایت کرده و سبب شکل گیری محور مقاومت در این کشورها شده است. این نیروی با ایمان، در مقام دفاع از امنیت کشور، مقابله با توطئه ها، عزت آفرینی، کمک به مردم در مقابل بلایای طبیعی، مقابله با کرونا همواره کمک حال کشور و نظام بوده است و همواره در صحنه بوده و هست و آمادگی دارد هرگونه خدمتی را انجام دهد.
دری نجف آبادی بیان نمود: بسیج اختصاص به قشر خاصی هم ندارد و همه با هر لباسی و هر تفکری باید به این نیرو کمک کنند. بسیج دلبسته به خدا و امام زمان (عج) و انقلاب است و برای خدمت و امنیت و هر کار نقش آفرینی همواره پیشتاز است.
آیت الله دری نجف آبادی ضمن اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره رشد علمی کشور و ضرورت پیشتازی در هوش مصنوعی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به مدد توانمندی های تحقیقاتی و پژوهشی بومی، ظرفیت تبدیل شدن به مرجعیت علمی دنیا را دارد.
وی خاطرنشان کرد: افرادی که خدمت گذاری در کشور را رها و نافع دیگر کشورها می شوند، خائن هستند در حالیکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پرورش آنها سرمایه گذاری و مجاهدت کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: باید با تلاش جوانان بسیجی در راه تحولات علمی گام برداریم و کسانی که با تبلیغات منفی درباره کشور، جوانان را تشویق به مهاجرت از کشور می کنند بدانند که به ایران خیانت می کنند.
دری نجف آبادی اضافه کرد: جوانان نخبه هم بدانند که نباید در مقابل مشکلات کشور را ترک کنند و با رفتن به کشورهای بیگانه به آنان کمک کنند بلکه بایستی با تمام سختی ها در کشور ایستاد و به پیشرفت کشور کمک کرد.
گفتنی است گرامیداشت روز ۷ آذر ماه سالروز تأسیس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بزرگداشت شهید مدرس و تقدیر از کادر درمان و پرستاراز دیگر محورهای یاد شده خطیب جمعه اراک بود.


منبع:

1400/09/06
20:46:55
5.0 / 5
637
تگهای خبر: پژوهش , تبلیغات , تحقیقات , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
پرتو بلاگ Parto Blog