پرتو بلاگ
در راستای شعار سال صورت می گیرد؛

شروع ارائه تسهیلات لیزینگ به شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت

شروع ارائه تسهیلات لیزینگ به شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت

به گزارش پرتوبلاگ یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت از ارائه لیزینگ به شرکتهای دانش بنیان آگاهی داد و اظهار داشت: این تسهیلات در امتداد تحقق شعار سال به شرکتها ارائه می شود.



به گزارش پرتوبلاگ به نقل از یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت، دکتر حمیدرضا فرهادی، مدیرعامل این صندوق اظهار داشت: این صندوق پژوهش و فناوری در امتداد تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در خصوص «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» با هدف کمک به توسعه بازار محصولات شرکت های دانش بنیان، ارائه تسهیلات لیزینگ را آغاز نموده است تا بدین سان شرکتها برای فروش محصولات خود با بهره گیری از این تسهیلات، خریداران را تشویق به خریداری محصولات دانش بنیان کنند.
وی نرخ این تسهیلات را ۱۰، ۱۴ و ۱۸ درصد عنوان نمود و اظهار داشت: حداکثر مجموع زمان تنفس و بازپرداخت ۳ سال و تعیین زمان تنفس و بازپرداخت متناسب با مبلغ تسهیلات، جریان وجوه نقد و وضعیت مالی و اعتباری خریدار است.
فرهادی افزود: این تسهیلات به شرط اصالت معامله، عدم وجود ذینفع مشترک و عدم افزایش قیمت محصول بصورت صوری، تعلق میگیرد و همین طور مبلغ تسهیلات به شرکت دانش بنیان (فروشنده) پرداخت و تضامین و بازپرداخت تسهیلات برعهده خریدار است.


منبع:

1401/01/25
13:15:56
5.0 / 5
488
تگهای خبر: پژوهش , فناوری , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرتو بلاگ Parto Blog