پرتو بلاگ

اعلام نتایج اولیه آزمون دكتری وزارت بهداشت

اعلام نتایج اولیه آزمون دكتری وزارت بهداشت

پرتوبلاگ: نتیجه مرحله اول آزمون دكتری تخصصی و دكتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشكی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشكی سال تحصیلی 1400-1399 اعلام گردید و داوطلبان می توانند بوسیله سایت مركز سنجش آموزش پزشكی به آدرس sanjeshp.ir نتیجه آزمون خودرا دریافت نمایند.


به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید از امروز سه شنبه 18 شهریور تا روز شنبه ۲۲ شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود بوسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید سوابق آموزشی، پژوهشی و اطلاعات مورد نیاز را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir بارگذاری کنند تا این سوابق تا بوسیله دانشگاه های پذیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد.
همین طور داوطلبان، اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خودرا جهت ارائه به مراکز تحقیقاتی مصاحبه کننده همراه داشته باشند. داوطلبان دوره پژوهشی نیازی به تهیه و ارسال کلیپ برای بخش مصاحبه ندارند.
به گزارش پرتوبلاگ به نقل از ایسنا، تعداد ۱۸ هزار و ۲۴۱ داوطلب امسال در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کردند و تمامی دانشگاه های علوم پزشکی موظف می باشند مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دکتری را به صورت مجازی و بر طبق سوابق تحصیلی داوطلب انجام بدهند.




منبع:

1399/06/19
13:05:35
5.0 / 5
945
تگهای خبر: اطلاعات , پزشكی , پژوهش , تحقیقات
این مطلب پرتوبلاگ را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
ساخت بلاگ

پرتو بلاگ Parto Blog